zaterdag 17 oktober 2015

iets nieuws!!

Hoi Allemaal,
sinds kort ben ik helemaal "in de olie" zoals ze dat dan zeggen.
de olie van YOUNG LIVING OILS.

Hoe kom ik erop? Ben hier al een hele poos mee bezig,
Ik voel me zelf prettiger bij de nstuurlijke oplossingen voor sommige
"klachten"zoals hoofdpijn, stress, (spier)pijn, huidproblemen,Ik kwam
er dmv facebook mee in aanraking er was iemand zo enthousiast!
Dat triggerde me en na lang wikken en wegen heb ik de stap gezet.
Hier bij me thuis zijn dol op die olie! Zo gaaf, natuurlijk en werkt echt!
Onze dochters sliepen slecht in...en nu zet ik de diffuser op hun slaapkamertjes en binnen 10 minuten slapen ze heerlijk! En dat niet alleen, je kan er ok je dagcrmee van maken, bodyscrub etc.etc.

het is 100% etherisch, dwz natuurlijke olie.
Wil je er meer over weten, waarvoor en hoe te gebruiken?
Kijk dan op mijn facebookpagina Young Living-Annemarieke.
Lukt dit niet? mail me dan via annemariekesu@live.nl en geef me je naam door van facebook en ik voeg je toe!


De pagina is nog in opbouw.

Stop ik dan met Stampin' Up!
Nee! Kijk maar ;)



Groetjes,
Annemarieke





2 opmerkingen:

Sarah zei

Ooh !! Super leuk ! Ik ken de olies ook van een mama op school . Ze zijn heerlijk !!! En werken heel doeltreffend. Succes ermee !!!

Sarah zei

Volgen op facebook lukt niet ....