woensdag 14 januari 2015

SU-per weekly deals

Ik heb veel gemaakt de laatste dagen maar ik kan het niet laten zien, gemeen he.
of het zijn dingen die we gaan maken op een workshop, of ik heb er geen foto van gemaakt, dat valt niet mee met dit weer en tja..ik wil wel een mooi plaatje laten zien natuurlijk :)
Maar dit kan ik jullie niet misgunnen...

Dames dit zijn toch wel hele gave weekly deals! 


Wil je je voorraad aanvullen met ponsen? Nu volop keuze.
En als je de voorjaarscatalogus en sab folder goed bekeken hebt dan zie je toch wel
dat de What's up punch en note tag punch toch wel bij hele leuke stempelsets passen
en dan ben je bijna bij de €60,00 en dus een Gratis SAB produkt.
Doe eens gek en gun jezelf een mooi Stampin'Up! product.
Vrijdag ga ik bestellen:)

Groetjes,
Annemarieke


Geen opmerkingen: