dinsdag 11 november 2014

Uche Uche

Zoooooo...laag stof van mijn blog gepoetst en weer fris en fruitig aan de slag!

Niet dat ik stil heb gezeten natuurlijk. Vorige week zondag een heerlijke Creunie gehad
van "de Creatie". Een hele dag tussen kakelende dames met allemaal dezelfde hobby.

Nou wat wil je nog meer!!?? :0).....

Een make en take van Stampin'Up!!!

Tuuurlijk...! Geen probleem!! ...aldus geschiedde.
Met excuses voor de foto...heb dagfoto's en ook foto's van de dag zelf maar helaas..zit iets in mijn pc waardoor ik de foto's niet kan downloaden en dus erop kan zetten. best wel een klein beetje irritant!



Nog wat feitjes:

* Het is bijna zover...de feestdagen  komen eraan, Wil je iets geven maar je weet niet wat?
   Ik heb kadobonnen beschikbaar vanaf €15,00 excl. verzendkosten.

* Op 19 november geef ik bij mij thuis een workshop! We gaan twee kaarten maken en een
   leuke kadoverpakking voor €7,50 ben je welkom. Geef je op via de annemariekesu@live.nl
   Vol=Vol!

* Op 20 november gaat er weer een bestelling uit.

Groetjes,
en veel creativiteit gewenst!

Annemarieke

Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: