vrijdag 10 oktober 2014

ff bijpraten...

Dat is weer een poos geleden he! Kortom de hoogste tijd weer voor een update, dus bij deze


Ik heb niet bepaald stil gezeten hoor, maar soms slokt het dagelijkse leven je even meer op dan anders.

Heb twee workshops achter de rug, waarvan eentje gisteren. Verder ben druk bezig in mijn hoofd met allerlei voorbereidingen nu nog uitvoeren in de praktijk en dat valt niet altijd mee. Ben ik de enige daarin? Zo lijkt het wel eens namelijk... 

Er komt binnenkort weer iets leuks uit bij Stampin'Up!.... daarover binnenkort meer... We moeten de spanning toch een beetje opbouwen hè, haha! 

Ook loopt de actie nog als je deze maand instapt als demo dat je dan een half jaar lang gratis papier krijgt van ons!     ***KLIK*** voor meer info. Bellen of mailen mag natuurlijk ook altijd, mijn gegevens staan rechtsboven.

Ik laat jullie komende week zien wat er gemaakt is bij de workshops.

Ook heb ik waarschijnlijk binnenkort een plek voor workshops!!! Jippie!!!!! :) :) :)

Tot slot nog een kaartje gemaakt voor helaas een trieste aangelegenheid.


Allemaal een heel fijn weekend!!

Groetjes,
Annemarieke

3 opmerkingen:

Marit zei

Prachtige kaart!

Anita zei

Ohhhhh spannend allemaal.....
Mooie kaart!!

Margriet Tournier zei

Gave kaart Annemarieke! Prachtig gefotografeerd ook zo met die schaduwen.