donderdag 4 september 2014

gevonden!! :)

 Gisteren weer een bestelling ontvangen vanochtend dus werk aan de winkel!


Allemaal wachten op hun nieuwe baasjes...die zullen er vast blij mee zijn :)

En jippie!! Eindelijk mijn mojo gevonden..hehe daar wordt een mens toch moedeloos van zeg,iets willen maken maar dan komt er niets uit je handen...gggrrrr erg irritant.

Afgelopen zaterdag heerlijk een dag naar Duitsland geweest met allemaal meiden uit onze team helaas
niet iedereen .maar oh oh oh..daar lag mijn mojo..dus die heb ik meegenomen! 


Het is Duits..maarrr de plaatjes Zeggen wel genoeg :)

Kortom....binnenkort weer eens creaties van mijn hand.
Geniet van het heerlijke weer!

En ook al zit je nu waarschijnlijk aan de cocktails..de najaarcatalogus is uit! De 15e bestel ik weer.


Wil je een papieren versie?
Neem contact met me op..hij is gratis excl.verzenden!

Groetjes,
Annemarieke

Geen opmerkingen: