woensdag 21 mei 2014

Weekly deals, vakantiegeldkorting en...

Het is weer woensdag en dat betekend nieuwe weekly deals! 


***

Genieten jullie ook zo van het lekkere weer? Ik raak ervan in een zomerse stemming! Dus ik dacht een leuke actie is misschien niet verkeerd!? 


Doe je vóór 31 mei een bestelling bij mij, dan krijg je 10% korting!!! 

Èn niet vergeten: Bij een bestelling van €75,- of meer mag je één van de vier leuke Polymeer stempelsets mee bestellen! (nu dus voor maar €67,50!) 

***

Op vrijdag 21 Juni is er een midzomeravond festijn in Uden! Die avond kun je mij als één van de 'standhouders' vinden bij Gloudemans Koken en Kado, zij organiseren dan een gezellige klantenavond.


Bij mij kun je aanschuiven voor een leuk klein workshopje en natuurlijk even door de catalogi bladeren!
Er is nog veel meer te doen en ik hoorde dat Gloudemans zelf sowieso een leuke korting geeft op alles die avond! Dus meld je aan en ik zie je dan! 

Geen opmerkingen: