vrijdag 4 juli 2008

dippertje

tja ben ik ook weer eens...
guus was trouwens leuk en fransje kwam ook nog ff langs!
en het stikte van de fototoestellen..(censuur!censuur!!)

heb ff een paar off weekjes gehad en hopelijk duurt het niet lang meer..
loop maar te mopperen op mijn meisjes,hubbie maar vooral mezelf

ben zoooo moe..ik blijf ook maar moe..wil vanalles,maar niets lukt..heb nu ook
een gevalletje Q-koorts en longontsteking(me,myself and i)juultje aan de puffers en het huishouden blijft maar liggen..hubbie is vrachtwagenchauffeur..heb hem gisteren een klein uurtje gezien.en woensdag dan vanaf half 5,waarna hij om 6 uur weer weg ging.vandaag zit ie in heereveen notabene..(leve de aaaaaltijd korte ritjes op vrijdag!! NOT)vanmorgen dus weer om 5 uur weg.is van hier 3,5 uur rijden..

de kids hebben vakantie nu en na de grote vakantie gaat nummer 2 naar school..
wat een rust straks hihi dan heb ik er nog maar 1 thuis..telt al af(foei mama!)

verder zijn we nog steeds met de bovenverdieping bezig sciet niet echt op,maar ja we doen maar net alsof we geen haast hebben...

goed genoeg gelaagd...volgend berichtje is vast positiever..

fijne vakantie iedereen!

1 opmerking:

scrapmuis zei

HEy Meiss,
Ja Parijs blijft in trek he!maar die winkel die ken ik niet,ben wel op de champs d elisee geweest maar alleen in de disney winkel!!!ook erg leuk........

Ik zit hier nog heerlijk aan temodderen!!by buy!Pina