dinsdag 10 april 2007

pasen..











is alweer achter de rug..heb zaterdag en 1e paasdag gewerkt,daarna naar mijn schoonouders geweest,daar lekker gegeten .de kids ff naar de speeltuin en naar huis...
2e paasdag in de ochtend naar mijn ouders gegaan,daar paaseitjes gezocht..en gevonden!
naar het bos geweest en daar een km of 4 gewandeld,juultje was in slaap gevallen en oma bleef bij juultje thuis..daarna hebben we lekekr een ijsje gegeten en is walter met de kids naar huis gegaan en ik heb nog ff de uitnodigingen voor juultje's verjaardag gemaakt.
ondertussen had walter lekker gekookt varkenshaas met champignons met een sausie,rosti,en spinazie a la blub(creme)..een lekker paashaasijsje na en het kon niet meer stuk...in de avon d zijn hubbie en ik ook gezellig naar vrienden geweest en hebben daar een potje gekaart.hier ook weer wat foto's erbij!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

HI Annemarieke,

Het kaartje is kei mooi geworden!!!!!!! Gisteren was hij al mooi maar nu zo op de pc komt hij nog mooier uit. De foto's van jullie boswandeling zijn ook leuk.

Tot snel en anders tot The Wiz. Heb er al zin in groetjes Denise

Annes Art zei

Mooie foto's Annemarieke,die van ik denk Juultje, helemaal superrrrrrrrr!!